Khamis, 9 April 2009

TAHNIAH, BARISAN KABINET BAHARU 2009 MALAYSIA

TAHNIAH, kepada semua YB yang telah dilantik sebagai menteri dan timbalan menteri dalam barisan jemaah menteri Malaysia. Tahniah kepada YAB Dato' Sri Mohd. Najib Tun Abd. Razak, Perdana Menteri Malaysia yang telah membariskan pemimpin muda dan pemimpin senior yang bakal memacu negara ke jalan yang lebih lurus dan cemerlang. Kepada YAB Tan Sri Muhyiddin Mohd. Yassin, saya mengucapkan tahniah atas pelantikan sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Pelajaran Malaysia. Gabungan tiga YB dari Johor menerajui Kementerian Pelajaran Malaysia kali ini sangat dialu-alukan. Tahniah buat YB Dr. Wee. Kepada YB. Dr. Mohd. Fuad Zarkashi, saya mengucapkan sekalung tahniah atas segala perjuangan yang kini telahs membuahkan hasil dengan pelantikan sebagai Timbalan Menteri Pelajaran Malaysia. Saya cukup yakin gabungan dua tokoh politik yang tidak asing dalam dunia pendidikan ini mampu mengangkat martabat pendidikan negara ke peringkat yang lebih cemerlang. Sebagai pendidik, saya berbangga atas pelantikan kedua-dua tokoh ini. Tahniah sekali kepada semua YB yang terpilih membarisi kabinet baharu negara, kepada YB yang tidak terpilih dalam barisan kebinet ini, saya berharap mereka terus memikul tanggungjawab yang diamanahkan oleh rakyat. Keikhlasan dan Kejujuran Pemacu Kesempurnaan Hidup Dunia dan Akhirat. Selamat Maju Jaya kepada semua Menteri Kabinet Baharu Negara Malaysia 2009.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan